Oferta curs festiv

Cristi Timofte

milioane elevi şi studenţi, în anul şcolar/universitar 2022-2023

Organizarea
… sistemului de educaţie şi structura sa
  • Sistemul național de învățământ.
  • Educația timpurie (0—6 ani)
  • Învățământul primar (ISCED 1)
  • Învățământul secundar inferior (ISCED 2) sau gimnazial.
  • Învățământul secundar superior (ISCED 3)
  • Învățământul terțiar nonuniversitar (ISCED 4)
  • Învățământul superior (ISCED 5-8)
Şcolarizarea la domiciliu

În conformitate cu prevederile Legii educației naționale (Legea 1/2011):

  • Pentru copiii, elevii şi tinerii cu boli cronice sau cu boli care necesită perioade de spitalizare mai mari de 4 săptămâni se organizează, după caz, grupe sau clase în cadrul unităţii sanitare în care aceştia sunt internaţi.

  • Pentru copiii, elevii şi tinerii care, din motive medicale sau din cauza unei dizabilităţi, sunt nedeplasabili, se organizează şcolarizare la domiciliu, pe o perioadă determinată.

  • Şcolarizarea la domiciliu, respectiv înfiinţarea de clase sau de grupe în spitale se fac de către inspectoratul şcolar, la propunerea CJRAE/CMBRAE, conform unei metodologii-cadru elaborate de Ministerul Educaţiei.

Tu poti alege, noi oferim servicii si informatii transparente

Oferta curs festiv

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
1Pasul 1
2Pasul 2
3Pasul 3
4Pasul 4
In calitate de
Acest camp este optional
Unitatea scolara unde are loc cursul festiv. *** EXEMPLU: Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi

Foto video si print

Oferta curs festiv

   Serviciile de fotografie și filmare pentru evenimente precum cursuri festive, banchete, baluri și festivități de absolvire sunt potrivite pentru o gamă variată de clase și categorii educaționale. Iată pentru ce clase și categorii ar putea fi relevante aceste servicii:

Clasele Primare (1-4):

    • Fotografii și filmări pentru evenimentele de sfârșit de an școlar, cursuri festive sau alte momente speciale din ciclul primar.

Clasele Gimnaziale (5-8):

    • Fotografii și filmări pentru balurile de absolvire ale claselor terminale ale ciclului gimnazial.
    • Servicii pentru evenimentele și festivitățile organizate în timpul anilor gimnaziali.

Clasele Liceale (9-12):

    • Fotografii și filmări pentru evenimentele majore precum balurile de absolvire, banchetele și festivitățile organizate în liceu.
    • Pachete personalizate pentru clasa a 12-a, evidențiind absolvirea și trecerea la următoarea etapă.

Universitate și Absolvire (Studenți):

    • Servicii foto și video pentru evenimente universitare, inclusiv absolviri și festivități de final de an.
    • Capturarea momentelor importante de la absolvirea universitară și momentele semnificative din perioada studenției.

Evenimente pentru Personal Didactic și Administrativ:

    • Fotografii și filmări pentru evenimentele dedicate personalului didactic și administrativ, precum petreceri anuale sau ceremonii de recunoaștere.

Evenimente pentru Instituții de Învățământ Specializat:

    • Adaptarea serviciilor pentru evenimente speciale în instituții de învățământ specializat, unde se sărbătoresc realizările elevilor cu nevoi speciale.

   

Oferta curs festiv – Iasi

În orașul Iași, unde istoria și contemporaneitatea se întâlnesc, momentele deosebite din viața școlară devin amintiri prețioase. Echipa noastră de fotografi profesioniști este aici pentru a vă oferi servicii foto și filmare la cele mai înalte standarde, capturând magia fiecărui moment al cursurilor festive, banchetelor, balurilor și festivităților de absolvire școlară. Descoperiți cum putem transforma amintirile în opere de artă vizuală cu oferta noastră dedicată evenimentelor școlare.


Servicii Foto Profesionale

Într-o lume plină de tehnologie, fotografiile rămân amintirile tangibile ale momentelor speciale. Cu abilități artistice deosebite și echipamente de ultimă generație, echipa noastră de fotografi profesioniști din Iași vă asigură că fiecare detaliu va fi capturat în imagini de o calitate remarcabilă. De la zâmbetele copiilor la momentele de emoție și bucurie, suntem aici să vă oferim amintiri vii și autentice.


Filmare Profesională la Cursuri Festive și Banchete

Pentru a oferi o dimensiune suplimentară evenimentelor dvs., punem la dispoziție servicii de filmare 4K. Cu rezoluție ultra-înaltă și detalii impecabile, această tehnologie de ultimă generație vă permite să retrăiți fiecare moment într-o calitate remarcabilă. Fie că este vorba despre dansurile de la bal sau de discursurile emoționante de la festivitățile de absolvire, filmările noastre vă aduc amintirile la viață într-un mod captivant.


Baluri și Festivități de Absolvire: O Poveste Vizuală Personalizată

Fiecare bal și festivitate de absolvire este o poveste în sine. Cu serviciile noastre personalizate, vă ajutăm să creați o narativă vizuală distinctivă pentru evenimentul dvs. Cu albume foto artistice și montaje video captivante, vă oferim o modalitate unică de a păstra și împărtăși amintirile din aceste momente unice în viața dvs. școlară.


Experiență în Evenimente Școlare

Cu o experiență vastă în fotografie și filmare la evenimente școlare, suntem familiari cu toate etapele educaționale, de la clasele primare la cele superioare. Fie că sărbătoriți reușitele din clasele inferioare sau călătoriți către viitorul promițător din clasele superioare, suntem alături de voi, capturând și eternizând fiecare moment important.


De la Școala Primară până la Absolvirea Universitară: Capturăm Fiecare Etapă Educațională

Indiferent de nivelul de educație, suntem pregătiți să capturăm fiecare moment special:

  • Primar și Gimnazial: Primii pași în lumea educației, momente pline de inocență și descoperiri.
  • Liceu și Universitate: Perioade pline de schimbări și realizări, de la banchete și baluri la ceremoniile de absolvire.

Albume Foto Personalizate: Povestea Voastră, în Imagini Unice

Fiecare eveniment merită să fie transformat într-o poveste și să fie păstrat într-un mod special. Cu serviciile noastre de albume foto personalizate, vă oferim posibilitatea de a crea o colecție unică de amintiri. Fiecare pagină a albumului este concepută cu atenție la detalii pentru a reflecta frumusețea și semnificația fiecărui moment special.

Atunci când vine vorba de păstrarea amintirilor de la cursuri festive, banchete, baluri și festivități de absolvire școlară, alegerea unui album foto potrivit este esențială pentru a da viață și valoare amintirilor tale. Iată câteva tipuri de albume foto potrivite pentru diferite evenimente:

  1. Album Fotografic Clasic:

    • Descriere: Albumele clasice reprezintă alegerea tradițională, cu pagini rigide și coperte elegante.
    • Potrivit Pentru: Cursuri festive și festivități de absolvire, unde se dorește o prezentare formală și elegantă a imaginilor.
  2. Album cu Copertă Personalizată:

    • Descriere: Optează pentru un album cu o copertă personalizată, pe care poți adăuga o fotografie specială sau un text relevant.
    • Potrivit Pentru: Baluri și evenimente mai personale, unde dorești să adaugi o notă personală și creativă.
  3. Album Layflat:

    • Descriere: Albumele layflat oferă pagini cu deschidere completă, fără îmbinări, permițând astfel prezentarea neîntreruptă a fotografiilor.
    • Potrivit Pentru: Fotografii panoramice sau cadre de grup de la banchete și baluri, unde dorim să evidențiem detaliile și ambianța.
  4. Album Foto cu Design Tematic:

    • Descriere: Creează un album cu un design tematic care să se potrivească cu atmosfera evenimentului, folosind culori și elemente specifice.
    • Potrivit Pentru: Cursuri festive cu teme specifice sau baluri tematice, unde vrei să transmiți o atmosferă specifică.
  5. Album Foto în Stil Jurnal:

    • Descriere: Modelează albumul asemenea unui jurnal, adăugând descrieri, citate și gânduri personale în jurul fotografiilor.
    • Potrivit Pentru: Festivități de absolvire, unde poți sărbători realizările individuale și să incluzi cuvinte inspiraționale.
  6. Album Digital Online:

    • Descriere: În era digitală, optează pentru un album online interactiv, cu posibilitatea de a adăuga comentarii, tag-uri și de a împărtăși cu ușurință cu ceilalți.
    • Potrivit Pentru: Evenimente cu participanți din diverse locații, unde vrei să facilitezi partajarea și interacțiunea online.
  7. Album Pliabil (Accordion):

    • Descriere: Albumele pliabile oferă un design compact și portabil, ideal pentru a fi expuse și arătate cu ușurință.
    • Potrivit Pentru: Cursuri festive și baluri, unde dorim să oferim participanților un cadou ușor de păstrat și afișat.
  8. Album DIY (Fă-ți singur):

    • Descriere: Creează propriul album DIY, adăugând amintiri, colaje și decorațiuni personale.
    • Potrivit Pentru: Orice eveniment, oferindu-ți libertatea de a-ți personaliza complet albumul în funcție de gusturile tale.

Alege tipul de album care se potrivește cel mai bine stilului evenimentului tău și bucură-te de păstrarea amintirilor într-un mod autentic și memorabil.

Concluzie

Vă invităm să transformăm fiecare eveniment școlar într-o experiență vizuală de neuitat. Cu o combinație de pasiune pentru arta vizuală și tehnologie de vârf, echipa noastră vă promite că fiecare amintire va fi înregistrată cu dedicare și profesionalism. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre modul în care putem contribui la transformarea evenimentului dvs. într-o poveste vizuală captivantă.

Sistemul național de învățământ

Sistemul naţional de învăţământ este constituit din ansamblul unităţilor şi instituţiilor de învăţământ de stat şi private de diverse tipuri, niveluri şi forme de organizare a activităţii de instruire şi educare.

Sistemul naţional de învăţământ este structurat în niveluri educaţionale, astfel încât să fie asigurată coerenţa instrucţiei şi educaţiei conform particularităţilor de vârstă şi individuale ale elevilor şi studenţilor.

Sistemul național de învățământ cuprinde următoarele niveluri:

Educația timpurie (0—6 ani)

Educația timpurie (0—6 ani), formată din:

  • nivelul antepreșcolar (0—3 ani)
  • învățământul preșcolar (3—6 ani), care cuprinde:
    • grupa mică
    • grupa mijlocie
    • grupa mare.

Învățământul primar (ISCED 1)

Învățământul primar (ISCED 1) cuprinde:

  • clasa pregătitoare
  • clasele I—IV.

Trecerea de la învăţământul primar la cel secundar inferior (gimnaziu) este condiţionată numai de promovarea învăţământului primar.

Învățământul secundar inferior (ISCED 2) sau gimnazial

Învățământul secundar inferior (ISCED 2)  sau gimnazial cuprinde clasele V—VIII. Accesul la nivelul superior se realizează prin examen de evaluare națională și de repartizare în unități de învățământ secundar superior.

Învățământul secundar superior (ISCED 3)

Învățământul secundar superior (ISCED 3) poate fi:

  • învăţământ liceal, care cuprinde clasele de liceu IX—XII/XIII, cu următoarele filiere:
    • teoretică
    • vocațională
    • tehnologică, sau
  • învăţământ profesional cu durata de 3 ani. Absolvenţii învăţământului profesional care promovează examenul de certificare a calificării profesionale pot urma cursurile învăţământului liceal.

Învățământul profesional și tehnic este format din:

  • învățământ profesional
  • învățământ tehnic
  • învățământ postliceal.

Învățământul terțiar nonuniversitar (ISCED 4)

Învățământul terțiar nonuniversitar (ISCED 4) cuprinde învățământul postliceal.

Învățământul superior (ISCED 5-8)

Învățământul superior  (ISCED 5-8), este organizat în universități, academii de studii, institute, școli de studii superioare, denumite instituții de învățământ superior sau universități, autorizate provizorii sau acreditate.

Pot să se înscrie în învățământul superior absolvenții de liceu cu diplomă de bacalaureat.

Condițiile de admitere sunt diferite de la o instituție la alta.

Structura învățământului superior reflectă principiile procesului Bologna:

  • studii de licență
  • studii de masterat
  • studii de doctorat.

Educația adulților

Educația adulților cuprinde programe de formare la toate nivelurile de calificare, organizate în sectorul public sau privat.

***

Învăţământul preşcolar, primar, secundar şi postsecundar non-terţiar formează învăţământul preuniversitar. Învăţământul preuniversitar este subordonat Ministerului Educaţiei Naționale prin inspectoratele şcolare judeţene.

Învăţământul primar şi secundar inferior (învătamânt obligatoriu de 11 clase) este obligatoriu.

***

Finalizarea învăţământului liceal este atestată printr-un certificat de absolvire care conferă:

  • dreptul de a urma învăţământul postsecundar non-terţiar
  • dreptul de a participa la examenul de bacalaureat
  • dreptul de a participa la examenul de atestare a competenţelor profesionale.

Absolvenţii primesc de asemenea portofoliul personal pentru educaţie permanentă actualizat şi, la cerere, foaia matricolă.

Absolvenţii de liceu care promovează examenul de bacalaureat primesc diploma de bacalaureat care le conferă dreptul de a urma învăţământul superior, în condiţiile stabilite de lege. Examenul de bacalaureat este un examen naţional.

Învăţământul postsecundar non-terţiar este organizat prin şcolile postliceale şi şcolile de maiştri şi poate fi urmat numai de absolvenţii de liceu – cu sau fără diplomă de bacalaureat.

În învăţământul preuniversitar elevii se pot transfera între instituţii de învăţământ, filiere, profiluri şi specializări, pe baza regulilor specifice stabilite prin Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar.

Învăţământul superior este coordonat de Ministerului Educaţiei Naționale, cu respectarea principiilor autonomiei universitare.

Învăţământul superior se organizează prin:

  • universităţi
  • instituţii
  • academii de studii
  • şcoli de studii postuniversitare.

Instituţiile de învăţământ superior includ în mod obişnuit câteva:

  • facultăţi
  • colegii universitare
  • departamente
  • catedre
  • unităţi de cercetare şi micro-producţie.

Misiunea învăţământului superior este:

  • de educaţie şi cercetare, sau
  • numai de educaţie.

Înfiinţarea instituţiilor de învăţământ superior se poate face numai prin legi dedicate, conform procedurilor de acreditare a învăţământului superior şi recunoaşterea diplomelor.

Instituţiile de învăţământ superior stabilesc metodologia de admitere, conform criteriilor generale stabilite de Ministerul Educaţiei Naționale.

Numai absolvenţii de liceu cu diplomă de bacalaureat pot fi admişi în învăţământul superior.

Specializările şi nomenclatorul specializărilor sunt stabilite de Ministerul Educaţiei Naționale în colaborare cu Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei şi în urma consultării Consiliului Naţional pentru Evaluare şi Acreditare Academică, a instituţiilor de învăţământ, precum şi a altor actori interesaţi.

La nivelul învăţământului superior caracterul deschis este asigurat prin Carta Universitară.

curs festiv iasi

Universitate

Învăţământul superior

Autonomia universitară

eurydice.eacea.ec.europa.eu

Text preluat din: eurydice.eacea.ec.europa.eu/

Învăţământul superior

 

 

Învăţământul superior

Last update: 14 December 2023

Conform prevederilor Legii Educației Naționale (nr 1/2011)) universităţile şi celelalte instituţii de învăţământ superior sunt autonome au dreptul de a stabili şi implementa propriile lor politici de dezvoltare.

Ministerul Educaţiei coordonează activitatea universităţilor şi a celorlalte instituţii de învăţământ superior, respectând autonomia universitară.

Autonomia universitară este corelată cu principiul responsabilităţii personale şi publice pentru calitatea întregii activităţi didactice şi ştiinţifice realizată în cadrul instituţiei de învăţământ superior. Autonomia universitară vizează domeniile conducerii, structurării şi funcţionării instituţiei, ale activităţii didactice şi de cercetare ştiinţifică, ale administrării şi ale finanţării.

Din punct de vedere financiar autonomia universitară se realizează ca drept de gestionare a fondurilor alocate de la bugetul de stat sau provenite din alte surse, potrivit legii şi răspunderii personale. Învăţământul superior de stat este finanţat de la bugetul statului pe bază de contracte de finanţare încheiate între Ministerul Educaţiei şi instituţiile de învăţământ superior.

Întreaga bază materială a învăţământului superior se află în proprietatea şi administrarea instituţiilor de învăţământ superior.

Sistemul naţional de învăţământ din România are un caracter deschis.

La nivelul învăţământului superior, caracterul deschis este asigurat prin Carta Universitară

Învăţământul terţiar se realizează prin instituţii de învăţământ:

  • universităţi
  • institute
  • academii de studii.

Misiunea instituţiilor de învăţământ superior este:

  • de învăţământ şi de cercetare, sau
  • numai de învăţământ.

Nomenclatorul specializărilor şi al grupelor de specializări se stabileşte de Ministerul Educaţiei împreună cu Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, a instituţiilor de învăţământ superior şi a altor factori interesaţi.

Instituţiile de învăţământ superior includ în mod obişnuit:

  • facultăţi
  • colegii universitare
  • departamente
  • catedre
  • unităţi de cercetare ştiinţifică, de proiectare şi de microproducţie.

Cifrele de şcolarizare pentru toate nivelurile educaţionale finanţate de la bugetul statului şi de la bugetele locale sunt stabilite anual prin hotărâre a Guvernului.

Conform Legii Educației Naționale (nr 1/2011) numai absolvenţii de liceu cu diplomă de bacalaureat pot fi admişi în învăţământul superior. Instituţiile de învăţământ superior stabilesc metodologia de admitere, conform criteriilor generale stabilite de Ministerul Educaţiei.

Procedura de selecţie şi admitere se poate baza pe:

  • media obţinută de candidaţi la examenul de bacalaureat şi la diverse discipline studiate în timpul liceului, precum şi pe
  • nota obţinută la un examen de admitere organizat integral de instituţia de învăţământ superior.

Instituţiile de învăţământ superior sunt autorizate să accepte un număr de studenţi care depăşeşte numărul de locuri finanţate de la bugetul statului, în condiţiile în care studenţii acceptă să achite contravaloarea studiilor (Legea 441/2001), fără depășirea capacității de școlarizare rezultate în urma evaluării externe.

Studenţii beneficiază de:

  • asistenţă medicală şi psihologică gratuită în cabinete medicale şi psihologice universitare ori în policlinici şi unităţi spitaliceşti de stat.
  • 50% reducere din costul transportului public intern (cu excepţia transportului aerian), precum şi pentru intrări la muzee, concerte, teatru, operă, film şi alte evenimente culturale şi sportive organizate de instituţiile de stat.
  • Studenţii orfani beneficiază de transport intern gratuit (cu excepţia transportului aerian).

La fel ca şi pentru celelalte niveluri educaţionale sunt acordate burse şi alte forme de sprijin material şi financiar, conform unor criterii specifice.

Începând cu anul academic 2005/2006, toate instituţiile de învăţământ superior, publice sau private, au fost obligate prin legislaţie să implementeze noua structură de 3 cicluri:

  • Licenţă
  • Masterat
  • Doctorat

Fiecare ciclu are propriile sale  proceduri de admitere şi absolvire.

În cadrul sistemului de învăţământ terţiar românesc au fost stabilite norme speciale privind condiţiile de studiu aplicabile profesiilor reglementate la nivel european:

  • Ciclul I (Licenţa) include un minim de 180 şi un maxim de 240 credite transferabile, depinzând de domeniu şi specializare.
  • Ciclul I (Masterat) include un minim de 60 şi un maxim de 120 credite de studiu transferabile, în funcţie de lungimea primului ciclu
  • Trebuie îndeplinită condiția ca numărul total de credite pentru ciclul I și ciclul II să fie minim 300.

Legislaţia în vigoare furnizează cadrul general necesar înfiinţării instituţiilor de învăţământ privat de orice nivel, inclusiv universităţi şi alte instituţii de învăţământ superior.

Pentru a fi recunoscute ca parte a sistemului naţional de învăţământ, instituţiile de învăţământ privat trebuie să fie acreditate conform procedurilor stabilite prin lege. Diplomele şi certificatele emise de instituţiile de învăţământ privat acreditate produc aceleaşi efecte ca şi cele emise de instituţiile de învăţământ de stat. 

Persoanele aparţinând minorităţilor naţionale au dreptul de a studia şi de a fi instruite în limba lor maternă la toate nivelurile şi în toate formele de învăţământ – în condiţiile în care există cerere suficientă.

  • Limba de studiu în limba maghiară şi în limba germană pentru studenţii aparţinând acestor minorităţi sunt organizate în mai multe instituţii de învăţământ superior.
  • Anumite instituţii de învăţământ superior au organizate departamente pentru formarea iniţială a cadrelor didactice pentru predare limbilor minorităţilor naţionale în învăţământul preuniversitar.
  • În acelaşi timp, Legii Educației Naționale (nr 1/2011) stipulează că învăţarea limbii române ca limbă oficială este obligatorie pentru toţi cetăţenii, indiferent de naţionalitatea lor.