fotografie nunta Iasi

fotografie nunta iasi

Portofoliu foto Cristi Timofte

 

Andreea-si-Gabriel-12-28.06.2014-fotograf-nunta-Cristi-Timofte 2

 

Tudor Andrei - 11.01.2014-24

fotografie nunta iasi, fotografie nunta, cristi timofte, fotograf, cristitimofte, nunta, nunti, iasi, fotograf profesionist de nunta Iasi

Cristi Timofte

Spațiul practicilor artistice fotografice, determinat astăzi de un context mediatic supus cinismului consumist, suferă mutații atât la nivelul plastic și formal, cât și la nivelul atitudinii ideatice. Aspectul tot mai evaziv al delimitării genurilor fotografice în raport cu anumite opțiuni sau luări de poziție sugerează două categorii intenționale între care artistul pendulează sau cu care se identifică în abordarea subiectului. Ieșind din desișul formațiunilor instituționale, organizate de multe ori pe principii tribale, fotograful ca „vânător-culegător” pornește în acțiune având ca scut motivații conceptuale personale sau precepte manageriale. Registrul artistic în care operează are ca suport una din principalele funcții ale fotografiei: documentarea fotografie nunta iasi. Proliferarea imaginilor, transformate într-un limbaj deja cotidian, precum și viteza de circulație a informațiilor, care confirmă azi viziunea „satului global” teoretizat de Marshall McLuhan, au dus la o preluare mimetică formală în care documentarea fotografică își caută o nouă structură estetizată. Imaginile obținute de artist, prin acest procedeu primitiv la prima vedere, de capturare, își atribuie scopul de a informa publicul în legătură cu un fapt în jurul căruia se construiește de cele mai multe ori, cu ajutorul unui text, o atitudine manifestă de ordin socio-politic. | fotografie nunta iasi | La rândul său, fotograful „cultivator” sădește punctual simboluri, concepte, la nivel cuantic. Mizând pe fuziunea trăirilor colective cu experiențele personale, el apelează prin strategii deconstructive, la o alfabetizare imagistică, creând un instrumentar de lucru în care dezvoltă analogii, controverse, butade ca elemente active ale unor ficțiuni reflexive față de lumea reală. El nu eludează principiul documentării, ci îl transformă într-o formulă de consemnare a imaginației. În procesul reprezentării, fotografia, împreună cu celelalte medii artistice contemporane, au dezvoltat relații de interdependență, influențându-se reciproc într-o legătură de necesitate și contiguitate, impunând enunțuri active, care trimit la o cinetică a construcției ideilor și articulării acțiunilor, în sensul înțelegerii faptului că atât publicul (și criticul) cât și artistul | fotografie nunta iasi | (în calitatea sa de conferențiar) participă interpretativ la producția artistică. Contactul direct cu publicul, prezent în lucrări participative, care creează raporturi cu anumite site-uri specifice, este accentuat în cazul formelor de performance prin influențarea tot mai vizibilă din perspectiva sferelor coregrafiei, teatrului și muzicii. | fotografie nunta iasi | Astfel, alterările survenite ca urmare a unei exprimări „sincere” a artiștilor vizuali sunt eliminate acum, ele fiind remediate de munca actorilor, regizorilor și dansatorilor. | fotografie nunta iasi | Performance-ul tinde să se dezvolte cu preponderență pe suporturi mediatice, precum video-documentarea și fotografia.          …de BOGDAN TEODORESCU